آوای طبیعت

جنگل کاسف

جمعه, ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۶، ۱۱:۵۴ ب.ظ
طبیعت گردی و گردشگری در روستای باصفای کاسف و جنگل زیبای این روستا 
دوستان عزیز سلام . وقت شما بخیر 
قرار است در این پست از وبلاگ ، روستای باصفای کاسف و جنگل زیبای این روستا را معرفی کنم که اردیبهشت ماه سال 1396 برنامه گردشگری و طبیعت گردی جنگل کاسف را انجام دادیم . 
ابتدا برای مشاهده مسیر هوایی شهر بردسکن به روستای کاسف اینجا کلیک کنید .
کاسف روستایی است در استان خراسان رضوی / شهرستان بردسکن / بخش مرکزی / دهستان کوهپایه 
روستای کاسف یکی از روستاهای پر جمعیت شهرستان بردسکن می باشد هر چند آمار دقیقی از جمعیت روستای کاسف در دسترس ندارم . روستای کوهستانی کاسف در فاصله 25 کیلومتری شمال شهرستان بردسکن قرار دارد و برای رفتن به روستای کاسف باید از جاده بردسکن - انابد حرکت کرد و بعد از گذشتن از روستاهای ابراهیم آباد و باب الحکم به راه فرعی می رسیم که در سمت راست جاده قرار دارد و نام روستای کاسف به همراه نام روستاهای برجک ، برناباد و خنجری بر روی این تابلو نوشته شده است . از جاده اصلی بردسکن - انابد باید وارد این جاده روستایی شویم و برای رسیدن به روستای کاسف باید به ترتیب از روستاهای برجک ، برناباد ، خنجری عبور کنیم و در انتها آخرین روستایی که در این مسیر قرار دارد روستای باصفا و زیبای کاسف می باشد که در دل کوهستان قرار گرفته و به همین خاطر از آب و هوای معتدل کوهستانی برخوردار می باشد .
جنگل کاسف که از طبیعت بسیار زیبایی برخوردار است یکی از مکان های گردشگری و تفریحی در شهر بردسکن محسوب می شود که جمعیت زیادی از طبیعت دوستان از شهر بردسکن ، روستاها و شهرهای مجاور ، در روزهای جمعه و تعطیل این مکان را برای سپری کردن یک روز تفریحی به همراه خانواده و دوستان انتخاب می کنند و از طبیعت زیبای جنگل و هوای مطبوع و پاک آن لذت می برند . خدمت شما عرض کنم که چند سال پیش متاسفانه به دلیل بی احتیاطی بخشی از جنگل کاسف در آتش سوخت که هنوز بعد از گذشت چندین سال ، قسمتی از آثار آن مشخص است . ما باید با طبیعت مهربان باشیم و در قبال نگه داری از این طبیعت های زیبا مسئول هستیم و مواظب باشیم بر اثر بی احتیاطی این زیبایی های خلقت را از بین نبریم .
در این طبیعت گردی و گردشگری که به جنگل کاسف رفته بودم تصاویر زیادی را با دوربین عکاسی ام ثبت کردم که در ادامه مطلب می توانید این تصاویر را مشاهده کنید ...

تصاویر طبیعت زیبای جنگل کاسف

« عکسها مربوط به اردیبهشت ماه سال 1396 می باشد »


از اینکه تا انتها با ما همراه بودید متشکرم .
منتظرات نظرات ، پیشنهادات و انتقادات شما عزیزان هستم .



نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی