آوای طبیعت

ای کوه تو به من معنای زندگی دادی ...

سه شنبه, ۱۰ مرداد ۱۳۹۶، ۱۲:۰۹ ق.ظ

ای کوه تو به من معنای زندگی دادی ، ای کوه تو به بالهای خسته ام پرواز دادی ، ای کوه تو  مرا نجات دادی  ، به من نفس دادی ، دستهایم را گرفتی ، عاشقی را به من یاد دادی ، به من شوق پرواز دادی ، لبخند به لبانم هدیه دادی ، تو به من همه چیز دادی و اینگونه من صاحب دنیا شدم ... 

از این احساس بیرون نمی آیم ، وقتی در حال صعود تو ام فقط با توام  ، چه جایی بهتر از طبیعت  تو ، عشق را خلاصه میکنم در لحظه های صعودت ...

کاش این فصلهای با تو بودن هیچگاه نمیگذشت ، کاش هیچ برگ سبزی بر زمین نمینشست، نه قفسی بود تا اسیر شود آن پرنده ، نه سرنوشت تلخی بود تا رو کند برگ برنده ...

همیشه دلم میخواهد در یک سکوت عاشقانه ، با آرامش تو را صعود کنم  ، همیشه دلم میخواهد به هیچ چیز جز صعودت  فکر نکنم ، تنها حس کنم گرمای آفتابت را ، بشنوم صدای خش خش برگ و خاک و برف های تو را ...

نه ببینم ابرهای سیاه را ، نه بپوشانم یک دل کبود را ، نه در خواب روم ، نه در فکر گرگها روم !

هر چه به گذشته بازگردم چیزی را به یاد نمی آورم ، هر چه به روزهای با تو بودن فکر کنم همه را مثل خاطره در دلم نگه میدارم ، تا خاطره های صعود های  تو شود سر برگ روزهای زندگی ام تا همیشه به نام تو بنویسم شعر زندگی را ...





نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی