آوای طبیعت

همایش مشترک گروه های کوهنوردی بردسکن

شنبه, ۹ دی ۱۳۹۶، ۰۹:۵۰ ب.ظ

صبح جمعه ، هشتم دی ماه سال 1396 همایشی مشترک بین گروه های کوهنوردی شهرستان بردسکن برگزار شد . این همایش که از طرف هیات کوهنوردی و صعودهای ورزشی شهرستان بردسکن برگزار شد چیزی حدود 80 نفر از کوهنوردان بردسکنی در این برنامه شرکت کردند و مسیر دره کلاته قوزستان را پیاده روی کردند . کلاته قوزستان در بین دو روستای ایرج آباد ( شهرستان خلیل آباد ) و روستای خوشاب ( شهرستان بردسکن ) قرار دارد .

این برنامه از ساعت 6 صبح شروع شد و ساعت 12 ظهر خاتمه یافت . رئیس و نایب رئیس هیات کوهنوردی شهرستان بردسکن به همراه گروه کوهنوردی این شهرستان از جمله گروه کوهنوردی دوستداران طبیعت ( آقایان و بانوان ) ، گروه کوهنوردی ایران زمین ، گروه کوهنوردی آرش ، گروه کوهنوردی آزاد و ... نیز در این همایش مشترک حضور داشتند .

بقیه در ادامه مطلب ...

گروه کوهنوردی ما هم در این صبح زمستانی که هوا تابستانی و گرم بود به همراه دیگر گروه های کوهنوردی بردسکن در این برنامه مشترک شرکت کرد . تعداد گروه ما 15 نفر بود که با مینی بوس به همراه دیگر کوهنوردان به کلاته قوزستان رفتیم . کلاته قوزستان از سمت شمال به تنگل خوشاب بردسکن و از سمت جنوب به روستای ایرج آباد ( شهرستان خلیل آباد ) منتهی می شود . مسافت روستای ایرج آباد تا کلاته قوزستان حدود 15 کیلومتر است که جاده این مسیر خاکی می باشد .

تصاویری از گروه کوهنوردی ما در این برنامه


**********
**********
**********
**********
**********
**********
**********

**********
**********




نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی