آوای طبیعت

طبیعت گردی در هوای بارانی تنگل خوشاب

شنبه, ۱۲ اسفند ۱۳۹۶، ۰۸:۵۶ ب.ظ
برنامه این هفته گروه کوهنوردی و طبیعت گردی دوستدران طبیعت بردسکن ، طبیعت گردی در تنگل خوشاب در یک روز بارانی از اسفندماه سال 1396 بود . صبح جمعه ( 11 اسفندماه 1396 ) ساعت حول و حوش 6/5 صبح با تعداد 18 نفر و با یکدستگاه مینی بوس به سمت تنگل خوشاب حرکت کردیم . تنگل خوشاب در روستای خوشاب و در فاصله ی 35 کیلومتری شمال شهرستان بردسکن ( خراسان رضوی ) واقع شده است و این منطقه کوهستانی از طبیعت زیبایی برخوردار می باشد . 

تصاویر بیشتر در ادامه مطلب قرار دارد ...

ساعت 6/5 صبح به سمت روستای خوشاب حرکت کردیم و نیم ساعت بعد به ابتدای تنگل خوشاب رسیدیم . کوله پشتی ها رو بستیم و در حالیکه یک هوای عالی و البته ابری رو در پیش داشتیم به داخل تنگل رفتیم . ابتدا به قسمت صخره ها رفتیم که در مواقع بارندگی ، آبشار فصلی آن شکل زیبایی به خود می گیرد . 
هنوز حدود نیم ساعت بود که داخل تنگل بودیم باران شروع به باریدن کرد و حدود یکساعتی باران بارید که البته بعضی مواقع نم نم و بعضی مواقع بارش باران شدیدتر می شد . بارش باران هوای طبیعت رو فوق العاده دیدنی کرده بود و هوای بسیار دل انگیز و شادابی بود برای پیاده روی داخل این تنگل کوهستانی و زیبا . 
به دلیل بارندگی و سیلی که از سمت سد شاهی خوشاب راه افتاده بود تصمیم گرفتیم به سمت سد نرویم و در همان انتهای تنگل برای صرف چایی و صبحانه اطراق کردیم و ساعت 11 صبح هم به سمت بردسکن برگشتیم . کرایه این هفته هم مثل سایر هفته های دیگه برای هر نفر ( 5 هزار تومان ) در نظر گرفته شد . این برنامه جزو برنامه های خاطره انگیز گروه بود که در یک روز بارانی از اسفندماه سال 1396 برگزار شد .

تصاویری از برنامه این هفته گروه دوستداران طبیعت بردسکن
تنگل خوشاب ( روستای خوشاب )

*
*
*
*
*
*
*
*
*
*

با تشکر : گروه کوهنوردی و طبیعت گردی دوستداران طبیعت بردسکن ( خراسان رضوی )


نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی