آوای طبیعت

کوهنوردی در ارتفاعات روستای خمی

جمعه, ۲ آذر ۱۳۹۷، ۱۰:۰۸ ب.ظ
برنامه کوهنوردی این هفته ( جمعه 2 آذرماه 1397 ) را در ارتفاعات روستای خمی برگزار کردیم . روستای خُمّی ( خمّین ) در فاصله ی 13 کیلومتری شمال شهرستان بردسکن قرار دارد . 

تصاویر و توضیحات در ادامه مطلب قرار دارد ..


برنامه گروه کوهنوردی دوستداران طبیعت شهرستان بردسکن طبق هفته های گذشته از طریق گروه تلگرام اطلاع رسانی شد و قرار گذاشتیم صبح جمعه 2 آذرماه 1397 برنامه کوهنوردی گروه در روستای خمی باشد . برنامه این هفته از ساعت 6 صبح الی 10 قبل از ظهر اعلام شد . 
فقط تعداد 4 نفر از اعضای گروه در برنامه این هفته شرکت کردند . آقای علی توکلی و خانم عبدالهیان و همچنین آقای علی اکبر غلامی و حسین توکلی .
صبح ساعت 6 با ماشین شخصی آقای علی توکلی به سمت روستای خمی در 13 کیلومتری شمال بردسکن حرکت کردیم . ماشین رو در جلوی دهیاری روستای خمی گذاشتیم و با بستن کوله پشتی ها به سمت رشته کوهی که در قسمت پایین دست روستا قرار دارد به راه افتادیم . صحنه زیبای طلوع خورشید باعث شد تا در حالی که به سمت کوه می رفتیم چند تا عکس از این منظره زیبا هم بگیرم .
برنامه کوهنوردی این هفته تقریباً یک برنامه سبک بود و حدود 2 ساعت به طول انجامید . در انتهای برنامه و زمانیکه از کوه برگشتیم در کنار ماشین ( جلوی دهیاری روستا ) زیر آفتاب ملایم نشستیم و به قول ما بردسکنی ها بغل آفتابی کردیم و ضمن استراحت ، چایی و صبحانه را صرف کردیم و بعد ساعت 9/5 صبح بود که به سمت بردسکن به راه افتادیم . این بود از یکی دیگر از برنامه های گروه کوهنوردی دوستداران طبیعت بردسکن . 
انشالله همیشه این برنامه ها تداوم داشته باشه .
تصاویری که این هفته با گوشی موبایلم گرفتم به ترتیب زیر است ...

زمانی که از کنار باغات روستای خمی به سمت کوه در حرکت بودیم شاهد منظره زیبای طلوع خورشید بودیم که سعی کردم از این منظره چند تا عکس بگیرم

من به همراه آقای غلامی ، همنورد و پیشکسوت خودم 

نمایی از روستای خمی از ارتفاعات این روستا






نظرات  (۱)

عکسای قشنگی گرفتید.
دعوتی به وبلاگم.
پاسخ:
خیلی ممنون از اینکه به وبلاگ سر زدی .
چشم حتماً میام و از وبلاگت بازدید میکنم .

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی